
#thinkglobal2023
7.04.2023Wydarzenie dotyczyło trendów i prognoz rozwoju biznesu w ujęciu globalnym w roku 2023. Była to bardzo dobra okazja do poznania ciekawych ludzi, managerów i marketerów z całego świata. Ale nie tylko. Dodatkowym bonusem była świetna atmosfera stolicy Dublina, muzyka na ulicy, piękna architektura i niepowtarzalny klimat irlandzkich pubów.
Reprezentacja FDM uczestniczyła w tym wydarzeniu dzieląc się swoim doświadczeniem biznesowym i zapoznając się z najnowszymi strategiami marketingowymi w kontekście globalnej gospodarki, e-commerce i sztucznej inteligencji. Tematyka prelekcji i dyskusji o niepewności międzynarodowego handlu w dobie nieprzewidywalnych wydarzeń i tendencji, tworzących warunki rozwoju biznesu we wszystkich branżach.
Jak powinny się zachować marki wobec szybko zmieniającej się sytuacji na rynkach? Na to pytanie odpowiadali specjalni goście Google, The Economist Group i inni międzynarodowi liderzy. Dzięki wynikom badań, ich spostrzeżeniom i rozwiązaniom AI, można lepiej zrozumieć i przystosować swoją firmę na nadchodzący rok, oraz stać się jeszcze bardziej elastycznym i konkurencyjnym w swojej branży.